Thursday, December 6, 2007

Flair's Voor & Na

Naam : Warre

Beroep : Fulltime Dreumes

Type : aktief, enthousiast maar soms een beetje dwars


"Mijn Haar is mijn TROEF"


HAAR
Kleur :Asblonde basis met Kastanjebruine toets
Coupe : Kortgeknipt Pagekopje, steil rond de oren.
TIP van kapster Hilde : " Wil je een mooi egale snit, waak er dan voor stil te blijven zitten wanneer de kapster haar werk doet "

MAKE-UP
Are you kidding ?
TIP van visagiste Carine : " de moderne man kan gerust enige make-up gebruiken."
Warre : Nog één stap dichter en ik bijt!

Dit kapsel is een creatie van Kapsalon Hilde, Neerijse Steenweg, Leefdaal.

Warre behoudt zijn Hippe Styling nog langer met de Zwitsal Boys Stoere Styling Gel. Een speciaal ontwikkelde haargel, om het kinderhaar te stylen en te verzorgen.De Styling Gel maakt het haar niet vet en is makkelijk uitwasbaar.



Warre's Commentaar
Kapsel 9/10. De weerbarstige Jodenkrul achteraan mijn hoofd is er nog niet volledig uit, maar kom. Het is een pittig kapsel en toch elegant. Het ligt dan ook in alle omstandigheden goed.
Make - Up. De eerste die nog durft te suggereren dat ik Make - Up moet opdoen trek ik aan zijn neus. En ik heb scherpe nagels.
Ik heb een ruig imago hoog te houden
Tss, make- up, het idee....

No comments: