Friday, February 23, 2007


Wachten op Godot, the sequel : Wachten op de Warre. Hoor papa brommen dat hij het eerste deel al een verschrikkelijk slecht toneelstuk vond. En dat hij het me later betaald zal zetten en me in naam van m'n culturele ontwikkeling zal meesleuren naar alles van Beckett dat in de buurt opgevoerd zal worden, en naar dansvoorstellingen zonder muziek en naar chinese films zal laten kijken, opgenomen op de mongoolse steppe en me steevast de trein zal laten nemen en dat ik dan zal weten wat het is om te moeten wachten.

Ik denk niet dat hij veel geduld heeft, mijn pa. Overigens een overschatte deugd hoor ik hem riposteren nadat mama hem aanmaant te berusten in datgene wat toch niet kan gemanipuleerd worden. Ze moest eens weten, denk dat ik nog even blijf zitten, amuseer me wel.

Overigens hebben ze wel iets atistieks, m'n ouders. Zo hebben ze me eerder deze week ongeboren zijnde geïntegreerd in iets. Laat ik het omschrijven als Concept-Art . Ze hebben het de "4 TUMULI van Tienen "genoemd.

No comments: