Thursday, November 8, 2007

Geachte Heer Klaas, Sinter

Bij toeval hoorde ik over uw bestaan.

Sta mij toe mijn oprechte bewondering uit te drukken voor uw puike initiatief. Kinderen belonen op 6 december omdat ze braaf zijn geweest.... Fantastisch als het ware.

U kent mij mischien ( nog ) niet, maar wanneer u uw grote boek openslaat en kijkt onder Warre Michiels 2727 zal u eigenhandig kunnen vaststellen dat ik (toevalig of niet) inderdaad een erg brave jongen ben. U zal dus ongetwijfeld ook van plan zijn in december ons huis aan te doen in de Tivolistraat.
Ik had begrepen dat men mits een eenvoudig schrijven zelfs een voorkeur inzake verrassing kan suggereren. Eigenlijk maakt het mij niet uit, maar moest uw zwarte compagnon iets in zijn zak hebben zitten dat mijn mobiliteit ten goede komt zal ik zeer tevreden zijn. Het kruipen lukt al redelijk, maar wil ik mij echt in de vaart der vooruitgang begeven zal ik mij toch op één of andere manier sneller moeten kunnen verplaatsen. Maar u bent een wijs man. U ziet dus maar.


Overigens verneem ik dat we mekaar zullen ontmoeten op 4 december in de Brabanthal in Leuven. We kunnen dan van de gelegenheid gebruikmaken om elkaar beter te leren kennen.

Intussen verblijf ik, bijzonder braaf zijnde, met de hoogste verwachting

Warre
Heverlee



Hmmm, Warre Michiels ? Ha, Hier !

No comments: