Wednesday, January 23, 2008

Hoezo Stalling ?

Geachte Heer Colruyt,

U hebt een sympathieke winkelketen maar dit moet mij even van het hart :
Het betreft hier uw nieuwe winkelkarren. Ze rijden weliswaar vlot en ik geef toe : het kinderzitje zit lekker. Maar het gaat hier om de aanmaning op de bonnetjeshouder.
U schept hier een indruk als zou ik verblijven in een stalling. Het idee !


Ik nodig u bij deze dan ook uit om een bezoek te komen brengen aan mijn mooie kamer alwaar ik verblijf samen met Loebas de hond, Kleine en Grote Beer, Moose de eland zonder lijf en Spöka het spook. U kan dan met uw eigen ogen vaststellen dat deze niks heeft van een stal. Er ligt hooi noch stro en de mest wordt allemaal netjes verzameld in de luieremmer. Heel anders dan in een doorsnee stal.



U ziet ongetwijfeld uw fout in en uw juridische dienst is dan ook welkom om te komen onderhandelen over de schadeloosstelling voor deze belediging.
Wel, ik ga akkoord en hebt u toevallig geen kleingeld dan is dat geen probleem.

No comments: