Friday, March 2, 2007

Warre onder de mensen

Sinds vanmiddag heb ik mijn Loft op de 5e verdieping verlaten. Het was er niet slecht wonen, maar al dat klein grut om me heen. En dan die strandjanetten die daar uren onder de lampen liggen.
Neen, dan liever mijn nieuwe roommate. Heel vriendelijk, lief, proper op haar eigen. Ik mag haar Mama noemen, zegt ze. Ze is overigens een kei in thaise massage. Ze noemen het hier omfloerst "skin to skin " en het zou de band versterken tussen nieuwe vrienden. Maar een man van de wereld zijnde, weet ik wel beter. In elk geval, suits me.

Ik denk dat ze wel mag, mischien kan ik hier wel scoren als ik het slim aanpak.

Er was overigens nog iemand aanwezig, hij werd me voorgesteld als zijnde Papa. En ik zag bij hem tijdens mijn Skin Sessie een zweem van jaloezie. Het zou kunnen dat hij in een ver verleden wel iets gehad heeft met mijn roommate. Ik zal dit subtiel moeten aanpakken, hij is een stuk groter dan ik.




Eerder die dag gaf Warre tijdens een druk bijgewoonde persconferentie, zijn visie op de gebeurtenissen van de afgelopen 3 dagen.

No comments: