Thursday, May 24, 2007

Flair Helpdesk

Liefste Flair-redactie,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn stijl-probleem want ik zie het niet meer zitten.

Ik ben W. uit H. intussen al drie maanden oud. Aangezien ik nog niet volledig kan omrollen en omdat het volgens Kind & Gezin veiliger is legt mijn mama mij altijd te slapen op mijn rug. Op zich is dat natuurlijk geen probleem maar ik heb nogal levendige dromen en blijf dan ook moeilijk stilliggen. Probleem bij dit laatste is dat door het woelen mijn haar nogal raar gaat staan

Het lijkt wel of er plaatselijk 1000 volt door mijn hoofdhuid is gegaan. Met geen stokken krijg ik deze weerbarstige borstel omlaag. Ik heb reeds alles geprobeerd : De stijltang van mama, Brylcréme van nonkel Michiel,... werkelijk niks helpt. Zoals gezegd ben ik ten einde raad en bovendien moet ik zaterdag naar een trouwfeest. Kunnen jullie mij helpen ?

Een wanhopig visje

1 comment:

Stijn said...

Just accept it Warre!
Punk is terug in, dus gewoon oranje haarverf kopen en je hebt de miekes voor het oprapen.