Thursday, May 31, 2007

Ace of Spades

Warre is my name, Texas Hold'em is my game.

U hebt het mischien gelezen in den Humo. Poker is in. En daar ik een man van de wereld ben is het spel mij niet vreemd.
Volgens papa kan ik al bijzonder goed bluffen. Four Aces Warre noemt hij me nu.

Voor de Leken : bluffen ( niet onbelangrijk in het pokeren ) doe je aldus:
Je zorgt dat je een bijvoorbeeld een rood gezicht krijgt en produceert een geluid. Je omgeving reageert geheel volgens verwachting : Ha, er moet ververst worden !.
Wanneer men echter in de pamper kijkt .... Niks. Ha, Losers !!! 10 cent de vuilbak in !

Herhaal dit enkele keren...

Je zal merken op den duur reageert niemand meer op je geluidjes. Dat is het moment om toe te slaan: All in !!! Geef een klein kuchje en kijk nonchallant naar het plafond.

Niemand heeft er erg in dat je ondertussen niet alleen je pamper aan het bevuilen bent, maar dat men de na 3 maanden toch wel krap geworden body eveneens kan weggooien. Ha!


In elk geval heb ik indruk gemaakt en mag ik intussen meedoen met de grote jongens



Ik had al meteen door wie de fish was ( sorry papa ) en waar dan wel al de chips heengingen en heb mij vervolgens de juiste alliantie gesmeed. De wereld is aan de oppurtinisten.

Papa kon er niet mee lachen !!


No comments: