Saturday, June 2, 2007

I learned it from a book

Leren is ....

Uitzoeken waar je talenten liggen, welke je interesses zijn en deze dan verder gaan ontwikkelen en uitdiepen.

Nu weten jullie, vrienden van de Warre, dat ik al van vele markten thuis ben, maar sommige dingen doe ik, ik kom ervoor uit, liever dan andere.

In één discipline ben ik, al zeg ik het zelf, reeds bijzonder bedreven. Mama en papa spreken van een natuurlijke aanleg, ikzelf noem het meer mijn passie.

Nu is praktijk één zaak; wil men ergens werkelijk goed in worden, dan moet men erover waken ook de theorie achter de zaken te kennen



Ware kennis groeit dan vanuit die theoretische achtergrond gecombineerd met experimenteren en proberen in een praktijkomgeving. Ik heb zo al een heel plan in mijn hoofd om de passagiers aan boord van de vlucht naar Rome (Ciampino) volgende maandag te entertainen bijvoorbeeld.

Ik kan dan bij deze aan alle vrienden van de Warre die mijn interesse delen het volgende standaardwerk aan bevelen :

Het lawaaiboek van Marjolein Krijger wordt uitgegeven door uitgeverij Zwijsen ( Tilburg ) en is verkrijgbaar in de betere babywinkel

No comments: