Monday, July 16, 2007

Gene minuut zit ' m stil.....

Geachte Heer Gore, Al

U strijdt tegen de opwarming van de aarde... Voorwaar een edel doel. Ik kan mij hier volledig in terugvinden, meer nog : Ook ik wil mijn steentje bijdragen.

Ik heb namelijk een natuurlijke bron van schier onuitputtelijke energie ontdekt :Mezelf, met name.
Ik zie u al uw voorhoofd fronsen. Maar bestuurdeer eerst aandachtig volgend concept, u zal er geen spijt van krijgen!

Mijn naam is Warre, ik ben 4,5 maanden oud en ik kan bijzonder goed met mijn armen en benen slaan. Al dat gemep dient vooralsnog nergens toe want ik kan namelijk nog niet gaan. Niettemin spreken we hier over een hoop Bio-energie die nergens toe aangewend wordt. Daarom volgend idee, weliswaar schematisch weergegeven :





+





=

U ziet : even geniaal als eenvoudig.

U heeft zich ongetwijfeld omringd met een leger aan knappe koppen, dus ik laat de praktische uitwerking volledig aan u over.

De nadelen zijn te verwaarlozen. De Co2 uitstoot is minimaal, zeker wanneer men de vergelijking maakt een standaard bruinkoolcentrale. En wat betreft het KSA (Klein stinkend Afval), daarvan bedraagt de halveringstijd, onder de juiste omstandigheden - Mijn pa heeft het getest in onze groenbak - nauwelijks enkele dagen. Ook de kosten qua onderhoud zijn te verwaarlozen, een deel kan zelfs gerecupereerd worden via de belastingen.

Zo, ik hoop dat ik uw aandacht gewekt heb en dat we dra de koppen bij elkaar zullen steken om de Warretron verder uit te werken.

Intussentijd zend ik u milieuvriendelijke groeten,

uw strijdmakker,

Warre Michiels

1 comment:

Anonymous said...

Good for people to know.