Friday, August 24, 2007

Van je vrienden moet je het hebben...

Geachte Meneer Filou,

Umaakt weliswaar toffe kleren en ze zijn fijn om dragen maar tot mijn verbazing figureer ik momenteel in uw huidige campagne voor kinderondergoed. Zoals reeds telefonisch gemeld gebeurt dit volledig buiten mijn weten om. Uw flauw excuus als het hier om een iemand anders zou gaan houdt geen steek. Ik ben al formeel en afzonderlijk door twee mensen herkend geweest.

Deze foto moet genomen zijn geweest tijdens de laatste pyjamaparty waar ik mijn opwachting heb gemaakt. Eerder deze week in champagne regio was dat.
Ik heb inderdaad geen herinneringen aan deze fotoshoot noch ken ik de andere kinderen die hierop staan. Maar dat is volkomen begrijpelijk gezien de hoeveelheden champagne die er toen verzet zijn geweest. Aangezien ik nog niet gewoon ben aan dit vervaarlijk goedje heb ik er waarschijnlijk ietwat teveel van tot mij genomen met als gevolg dat ik kampte met wat gemeenzaam een Black Out wordt genoemd. Ik heb dus geen enkele herinnering aan die bewuste avond. Dit verklaart meteen ook waarom mijn hoofd op de foto ietwat ronder is dan normaal. Ook dit is een gevolg van de alcohol.
Dit moment van zwakte geeft u echter nog niet het recht om zonder vragen gebruik te maken van mijn beeltenis. U hoort nog van mijn advokaat.

Eventueel kan alles in der minne geregeld worden indien u mij de telefoonnummer bezorgt van het blondje links op de foto. Grrrr.

No comments: