Sunday, August 19, 2007

War on Terror

Aan het hoofd van de Belgische Staatsveiligheid,

Geachte Heer,

Via dit schrijven wil ik lucht geven aan mijn alsmaar groeiende ongerustheid.

Sinds enkele maanden is in onze straat ( Tivolistraat, 3001 Heverlee ) een verdacht manspersoon komen wonen. Deze persoon luistert naar de naam Warre Michiels. Of dit zijn echte naam is weet ik niet.

Wat ik wel weet is dat deze " jongen " alsmaar luidkeels en zonder er zich voor te schamen de naam Atta ligt te scanderen.

Atta, atta, atta,... klinkt het uren aan een stuk. Het lijkt wel een mantra.


Nu hoef ik u niet te vertellen over wie het hier gaat. We weten allebei waar deze man voor verantwoordelijk was.

Hier bijgesloten vindt u ool een foto van de " verdachte ". Bemerk de ingehouden aggressie en het onbetrouwbare voorkomen. Eerder deze week zag ik dat hij de buurt in de gaten aan het houden was vanop zijn dak. Zeg nu zelf Meneer.


Ik hoop dat u mijn bang voorgevoel begrijpt en werk maakt van een grondige doorlichting van dit sujet. Een gewaarschuwde staatsveiligheid is er twee waard.



Een anonieme ( en verontrustte ) bewoner van de Tivolistraat

2 comments:

Anonymous said...

ik zou willen vragen of de Staatsveiligheid al op de hoogte is? en als het allemaal uitkomt, of ik dan een exclusief interview mag hebben met de genaamde W.M.?

al bij voorbaat dank
a.

Anonymous said...

Beste A,

Dat is dan op eigen risico want soms roept het sujet zo krachtig 'atta atta' dat wij in onze kelder kruipen van angst!
Bovendien zou het profijt nauwelijks opwegen tegen het extreme gevaar. Veel meer dan tata valt er voorlopig niet te rapen voor uw artikel...
God behoede ons voor komende uitspraken (Ossama ofzo)

Gegroet!

Een bange buurman.