Sunday, April 29, 2007

Double Date

Nonkel Michiel verjaart ! Haroe ! In ieder geval vandaag geeft hij een feestje.
Nu had Warre het idee voor hem als cadeau een Double Blind Date te organiseren.
We zijn dus op zoek naar 2 vriendinnen. Eentje tussen 0 en 3 jaar en iemand tussen pakweg 25 en 35 om samen te gaan stappen in Antwerpen.
Mij kennen jullie al en dat ik bijzonder romantisch ben behoeft ook al geen betoog, ik bezit zelfs een zacht schapenvel, nudge, nudge.


Over Nonkel Michiel dan maar : Deze Long- legged guitar picking ingenieur zal u uren kunnen onderhouden over compresoren of landbouwmachines. Hmm, denkt u nu. Maar er is meer : deze handige Harry is niet alleen eigenaar van een prachtig pand in de Vlagstraat, hij is ook bijzonder sportief ( fietst elke dag ) en kan zich uren alleen bezig houden in de kelder. Handig voor later als u met nat de living hebt gekuist , maar nu ben ik op de zaken aan het vooruitlopen.
Om het pakket compleet te maken smijt ik er nog belezenheid en gevoel voor humor bovenop.
En hij kan zingen.

Meisjes, jullie zien het, dit is een offer niet mogelijk to refuse. Laat deze kans om mijn tante of vriendinnetje te worden niet liggen !
Kandidaten kunnen een bericht laten in comment. Wij nemen kontakt op
Volgende maand trekt hij zijn vakantiegeld dus nonkel trakteert.
Wie het eerst komt, het eerst maalt. Dus draal niet langer en reageren maar.

No comments: