Friday, April 27, 2007

NeverMind the Bollocks, Here is The Warre

Papa zet ook eens één van zijn oude CD's op, hij zal het geweten hebben :


WooW man, Gevonden ! Van een openbaring gesproken ! Dit is pas muziek ! Ongecontroleerd met armen en benen zwaaien ! Roepen ! Spugen ! Kijk me eens Headbangen ! This is volledig my cup of tea. M'n zegge het voort ! Warre is a Punkrocker !!!

Warre : " Ik ben een punk. Altijd geweest, alleen ik wist het niet. Nu ik erover nadenk, alles klopt. Ik doe alleen m'n zin, draag niks wezenlijks bij tot de maatschappij. Buiten drinken, slapen en veel lawaai maken voer ik geen klop uit. Jawel, ik kak zelfs waar en wanneer ik wil. Als dat geen anarchie is dan weet ik het ook niet meer ! Ik heb zelfs piekhaar !


Pretty Vacant !!! Mama, krijg ik een duitse scheper ?

No comments: